Registratie

Waar vind ik het model- of artikelnummer van mijn apparaat?

Het model- en artikelnummer van uw apparaat vindt u op het typeplaatje op het apparaat. Het artikelnummer staat hier achter het modelnummer, gescheiden met een ‘/’-teken.




Kunt u niet bij het modelnummer? Het nummer staat eventueel op de handleiding of factuur. Als dat niet het geval is, vraag het dan na bij de winkel waar u het toestel heeft gekocht. Mogelijk staat hij op de offerte.

U vindt het typeplaatje op één van de volgende plekken van uw apparaat:


Afzuigkap

  • Achter het filter. Verwijder het vetfilter om het typeplaatje te kunnen zien.

Fornuis

  • In de lade van het fornuis
  • Achterop het apparaat
  • In de deuropening.

Koel- of vrieskast

  • Naast de groentelade.

Koffiemachine

  • Aan de zijkant van het apparaat. Hiervoor schuift u het apparaat naar voren.

Kookplaat

  • Onderop het apparaat. Is de plaat bevestigd aan het keukenblad? Dan kunt u het artikelnummer niet meer lezen.

(Stoom)oven of (combi-)magnetron

  • Op de deur.
  • Aan de binnenkant van de deurlijst.

Wasmachine of droger

  • Op de deur of in de deuropening.

Vaatwasser

  • Aan de rand van de deur.
  • Ingegraveerd bovenop de deur.
  • In de deuropening.

Feedback geven.

Hoe registreer ik mijn apparaat voor garantie?

Registreer online uw apparaat binnen 30 dagen na aankoop.

Wilt u eerst meer weten over de garantie? Bekijk dan de garantievoorwaarden.


Meer informatie

Heb ik nog garantie?


Feedback geven.

Waarom kan ik mijn apparaat niet registreren voor garantie?

Voordat u verder gaat

  • Onderdelen en accessoires zoals verlichting zijn niet te registreren.
  • Registreer uw apparaat binnen 30 dagen na aankoop.


Hoe los ik dit probleem op?

Lukt uw registratie niet, of zijn de 30 dagen voorbij? Neem contact op met onze klantenservice.


Meer informatie

Feedback geven.

Waarom staat mijn apparaat niet in de registratielijst?

Soms staat het modelnummer van uw apparaat niet in de registratielijst. Vermeld in dit geval het modelnummer dat op de factuur staat.

Feedback geven.

Hoe zie ik of mijn apparaat staat geregistreerd voor garantie?

Neem contact op met onze klantenservice. Wij kijken graag voor u na of uw apparaat is geregistreerd.

Goed om te weten
U registreert uw apparaten online.

Meer informatie

Hoe registreer ik mijn apparaat voor garantie?

Feedback geven.

Waar vind ik een energielabel voor mijn apparaat?

Een energielabel voor uw apparaat kunt u vinden op het apparaat zelf, in de verpakking of op onze website: 


  1. Vul het modelnummer van uw apparaat in de zoekbalk in op onze homepage
  2. Druk op Enter 
  3. Klik het juiste toestel aan 
  4. Klik rechtsboven op Specificaties 
  5. Scroll naar het einde van de pagina 
  6. Het energielabel vindt u onder Download 


Staat er geen energielabel op de website onder Download? Controleer dan of u een energielabel nodig heeft voor het toestel. 

Feedback geven.

Heb ik een energielabel nodig voor mijn apparaat?

Niet alle apparaten hebben een energielabel. Als uw apparaat een energielabel heeft dan vindt u deze op onze website. Download het label gemakkelijk zelf.

Feedback geven.

Waar kan ik mij aanmelden voor een bezoek aan het ATAG Experience Center?

Wilt u het Experience Center van ATAG bezoeken? U vindt de actuele informatie over onze showroom op deze pagina.

Feedback geven.