Mijn Afspraak

Wanneer komt de monteur?

Heeft u online een afspraak gemaakt met onze monteur? Dan heeft u een e-mail of sms gekregen met alle informatie over uw afspraak. Hoe laat de monteur komt kunt u ook online bekijken: Bezoektijd monteur ATAG.

Komt deze datum niet uit of maakt u liever een telefonische afspraak? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Goed om te weten

Feedback geven.

Hoe kan ik een monteursbezoek aanvragen?

Wilt u een servicebezoek aanvragen? Vul het formulier in op onze website en maak direct online een afspraak met een monteur.


Meer informatie 

Feedback geven.

Hoe verzet of annuleer ik mijn monteursbezoek?

Heeft u een monteursafspraak gemaakt, maar komt er toch iets tussen? Neem dan contact met ons op om uw afspraak te verzetten.

Is het monteursbezoek niet meer nodig, annuleer dan uw afspraak.


Meer informatie

Feedback geven.

Wanneer ontvang ik een mail of sms met het tijdsblok van het monteursbezoek?

U ontvangt een dag van tevoren na 13:00 uur een mail of sms van ons. Hierin staat een tijdsblok van 3 uur waarin u de monteur kunt verwachten.

Meer informatie

Feedback geven.

Informatie over het coronavirus

Het coronavirus zorgt voor uitzonderlijke omstandigheden. ATAG neemt hierin haar verantwoordelijkheid. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM en nemen maatregelen om de gezondheid van u en onze medewerkers te bewaken om zo verspreiding van het virus te voorkomen.


Wanneer een servicemonteur voor een reparatieverzoek bij u op bezoek komt, hanteren wij de volgende maatregelen:

  • Onze monteur schudt geen handen.  
  • De monteur voert de werkzaamheden alleen in de ruimte uit.  Lukt dit niet? Houd dan minimaal 3 meter afstand.  
  • Onze monteur wast bij aankomst en vertrek zijn handen. Is handen wassen niet mogelijk? Dan gebruikt de monteur desinfecterende handgel.  

 

We zouden het op prijs stellen als u ook de nodige maatregelen kunt nemen. We willen u vragen om aan onze monteurs de faciliteiten beschikbaar te stellen om de handen te wassen met water en zeep en de handen af te drogen met papier of een schone handdoek.


Als u denkt dat de situatie bij u thuis een risico oplevert voor onze monteur, neemt u dan contact met ons op. We kunnen dan met u overleggen of een servicebezoek door kan gaan of verzet moet worden naar een later tijdstip.


Bij voorbaat onze excuses voor elk ongemak dat u mocht ondervinden. Wij vertrouwen op uw begrip.

Feedback geven.

Kan de monteur mij van tevoren bellen als ik een afspraak met hem heb?

Heeft u een afspraak met één van onze ATAG monteurs, dan belt de monteur u voordat hij bij u is.

Meer informatie

Feedback geven.