Vervelend dat je een storing aan je apparaat hebt, we helpen je graag verder. Veel storingen kun je zelf oplossen, bekijk de informatie op onze kennisbank onder Problemen en Storingen.
Niet zelf kunnen oplossen? Meld jouw storing via het formulier.
Op deze pagina vind je informatie over je monteursbezoek. Je kunt je afspraak ook online bekijken:
Wil je de afspraak verzetten of afzeggen? Gebruik dan de onderstaande knoppen en regel het zelf online tot 2 werkdagen voor het geplande bezoek.
Start een chat met Kim, de digitale medewerker van ATAG. Kim staat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie. Open de chat door op de knop rechts onderaan de pagina te klikken.
Als je niet zeker weet hoe je verder moet of je kunt niet vinden wat je zoekt, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder.
Het antwoord op veel vragen is online te vinden.
Daarnaast staat onze digitale medewerker via chat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie. Open de chat door op de knop rechts onderaan de pagina te klikken.
België
Op deze pagina vind je de contactgegevens van ATAG België.
Heb je een storing? De oplossing voor veel storingen is online te vinden.
Daarnaast staat onze digitale medewerker via chat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie. Open de chat door op de knop rechts onderaan de pagina te klikken.
Niet zelf op kunnen lossen? Vul dan dit storingsformulier in. Het kan een aantal dagen duren voordat je een reactie ontvangt.
Heb je een vraag? Het antwoord op veel vragen is online te vinden.
Daarnaast staat onze digitale medewerker via chat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie. Open de chat door op de knop rechts onderaan de pagina te klikken.
Antwoord niet kunnen vinden? Vul dan dit contactformulier in. Het kan een aantal dagen duren voordat je een reactie ontvangt.
Maak een afspraak bij ons Experience Center of kijk waar de dichtstbijzijnde ATAG-dealer is.
Het antwoord op veel vragen is online te vinden.
Daarnaast staat onze digitale medewerker via chat 24/7 voor je klaar om je te helpen met het vinden van de juiste informatie. Open de chat door op de knop rechts onderaan de pagina te klikken.
Wil je ons bellen, zorg dan dat je het modelnummer en de leveringsdatum van het toestel bij de hand hebt.
Telefoonnummer: (088) 882 18 01
Wij zijn bereikbaar op:
Registreer online je apparaat binnen 30 dagen na aankoop, registreren is gratis.
Apparaten registreren
Bestel een onderdeel of accessoire voor je apparaat in onze keukenserviceshop.
Op de website volg je de stappen om je gewenste onderdeel of accessoire te bestellen. Houd het modelnummer van je apparaat bij de hand om de bijhorende onderdelen of accessoires te vinden.